Implica demontarea apoi montarea ulterioara pe masina, cu demontarea subansamblurilor de pe bara, proiectoare, grile, bandouri, suport stropitori, spoiler interior.
Avantaje:
Suprafata e vopsita astfel complet, fapt imposibil de realizat practic cu bara pe masina
Lacul se poate depune ( datorita pozitiei de vopsire orizontale) mai uniform si intr-un strat relativ mai gros.
Se evita, prin vopsirea separata, riscul de gazari, stropiri ale restului masinii, crescand astfel nivelul de calitate al lucrarii.
Bara se vopseste total chiar daca zona afectata este mai mica sau plasata in extremitatea piesei – ideal de altfel pentru un aspect omogen si perfect, din punct de vedere vizual, dar si ca rezistenta in timp.
Preturi practicate:
Demontare + Montare, aceasta operatie in general, adaugata la pretul de vopsitorie, costa la Logan 30 RON, la Opel Astra H 40 RON, la BMW Seria 3, 70 RON, Audi Q7 120 RON, in functie de complexitatea demontarii/montarii si a valorii masinii.
In general, la vopsit preturile sunt cuprinse intre 250 RON si 600 RON.
Ex: Audi Q7 120 RON Demontare/Montare + 600 RON Vopsit = 720 RON + TVA
Opel Astra H, 280 RON Vopsit + 40 RON Demontare/Montare”
Varianta economica de vopsire
Acest tip de vopsire se face “pe masina”. Bara nu se demonteaza, izolatia acopera totalitatea pieselor din jur.
Costul de vopsire pentru o bara incepe de la 270 RON .