Aceste reparatii au legatura in general cu scheletul caroseriei sau sasiul, sau parti de rezistenta la impact al caroseriei cum ar fi lonjeroane ,contraaripi ,praguri, podele ,sau stalpi usi,plafoane. In topul reparatorilor acestea fac diferenta intre operatie de apendicita si cord.
Calitatea acestui tip de reparatie se va reflecta in lipsa urmelor posibile defecte de reparatie:
Masina dv va uza prematur cauciucurile sau va avea o directie deficitara
Daca anumite componente de tapiterie, bord macarale de geam vor zdranganii la fiecare groapa de Romania
Daca intr-o perioada scurta va incepe sa rugineasca sau nu in zonele unde a fost facuta reparatia, sau sa se infiltreze apa
Daca la viteza mare veti auzi un usor suierat pe langa stalpii usilor impreuna cu un usor curent de aer
Daca usile se vor inchide la fel de usor ca inaintede reparatie sau nu
Daca in portbagaj sau sub bord in functie de zona reparata va intra apa cand ploua sau cand vi se spala masina.
Constatarile acestea reprezinta doar o parte din surprizele neplacute care va asteapta in cazul in care desi ati ridicat masina in urma reparatiei si ati platit o suma considerabila desi avand un aspect final relativ placut totusi in timp.
Concluzie:
Cum evit o reparatie de proasta calitate?
Astefel tinichigeria complexa impune obligatoriu, nicidecum o reprezentanta auto cu fast sau vreun service impozant… ci de fiecare data un tinichigiu cu experienta, responsabil si care va poate garanta ca evitati riscurile descrise mai sus, eventual proband la sfarsit toate acele aspecte.