Enumeram aici cateva:

  • Chedere, garnituri neprotejate care raman vopsite pe margini
  • Geamuri gazate cu vopsea ,lac sau materiale de reparatie (pe geamuri sunt mici pete)
  • Suprafete vopsite pe care sub stratul de lac se vad urmele reparatiei tip zgarietura de smirghel (un fel de zgarieturi sub lac)
  • Lac si vopsea scurse
  • La vopselele metalizate vopseaua apare cu pete ,norisori, diferind ca nuanta pe suprafata masinii dintr-o portiune in alta
  • Lac matuit
  • Lac sarit
  • Chit crapat
  • Impuritati tip puncte la suprafata vopselei

Concluzie:

O gama larga de astfel de neajunsuri pot aparea la finalul unei vopsitorii superficiale, este de recomandat sa verificati cu atentie astfel de defecte ce pot aparea la finalul reparatiei.
Astefel, asiguarati-va ca beneficiati la reparatia masinii dv de materiale de foarte buna calitate, piata auto fiind plina de imitatii cu pret de 70-80% mai mic fata de cele profesionale de top.
Alegeti vopsitori cu experienta si impuneti clar in cerintele dv inca de la inceput pretentii de calitate in raport cu pretul care vi se cere.
In general daca totul se respecta ca la carte vis-à-vis de materiale, timpi de uscare, manopera.
Nu exista pret de reparatie sub 80-100 Euro + TVA pe o piesa (exceptand plafon sau capota) vopsita la acesta adaugand de obicei un procent de reparatie in functie de avarie si marimea suprafetei de 5-15-25-50%.