Particularitatea o reprezinta pregatirea suprafetei noi a barii in conditiile in care aceasta ar putea venii fara grundul (Fiuler sau sprit chit) classic de fabrica.

Daca incercam sa evitam riscul de a sari ulterior vopseaua sau lacul de pe bara, atunci trebuie sa se respecte tehnica de prevopsire recomandata pt suprafete de plastic. In general “plasticul primer”, un grund special care ajuta la o aderenta mai buna a vopselei fiuler, dar si o serie de alte pregatiri specific.

Exista din pacate, suprafate de plastic ale barilor noi, de regula cele foarte ieftine, care nu permit conditii de garantie impotriva riscului de cojire a vopselei. In aceste cazuri, este util sa se verifice cu atentie calitatea piesei.

Costuri: Tratament pentru suprafata plastic 90 RON + Costul normal.

Varianta vopsire premium cu lac ceramic

Daca preferati o vopsitorie cu grad maxim de rezistenta la zgarieturi, protectie indelungata ca si la masinile de lux, va recomandam folosirea gamei de lac de la strandox.

Pretul este cu 35% mai mare fata de vopsirea cu lac normal.

Vopsitorie bara retus

Aceasta tehnica va da posibilitatea sa reduceti pana la 50% din costul reparatiei, vopsind local zona afectata.

Nu in toate cazurile se dovedeste o varianta viabila si se poate face o evaluare clara, daca puteti ajunge cu masina la service.